سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 30 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۷:۳۵:۱۲

راه‌اندازی سامانه CMMS در بندر امام خمینی ره

باشگاه خبری فراساحل: معاون فنی و نگهداری بندر امام خمینی (ره) از طرح‌ریزی و راه‌اندازی سامانه متمرکز نت در سه حوزه تجهیزات خشکی، دریایی و مخابرات و الکترونیک در این بندر خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل  و به نقل از سایت خبری مانا، بهروزآقایی با اشاره به ضرورت ارتقا سطح توانمندی سازمانی و دستیابی به توسعه پایدار بیان داشت: به منظور افزایش کیفیت و به‌روزرسانی سیستم و فعالیت‌های نت، تسریع و دقت در امور پردازش داده‌های نت، طرح‌ریزی سامانه متمرکز نت در سه حوزه تجهیزات خشکی، دریایی و مخابرات و الکترونیک، با هدف ایجاد و نگهداری پایگاه اطلاعاتی استفاده از تجزیه و تحلیل شرایط و عملکرد نت راه‌اندازی شد. وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه سامانه مذکور به عنوان سامانه  متمرکز و مکانیزه در علم مهندسی نت به عنوان سیستم CMMS یا Computerized Maintenance Management System شناخته شده است به نحوی طراحی شده تا واحد مربوطه بتواند براساس برنامه‌های منسجم سالیانه خود، تحت نرم افزار ( پارسه، مکانیزه) و در سه حوزه ساختار و سازمان نت، مدیریت کار و فعالیت‌های نت، و مدیریت تجهیزات به طور گسترده برنامه‌ریزی و اجرا شود.


معاون فنی و نگهداری بندر امام خمینی (ره) با اشاره به مکانیزه کردن سامانه اذعان کرد؛ این سامانه طی بازه زمانی دو ساله با بیش از 5000 نفر ساعت توان کارشناسی اعم از پرسنل سازمانی، مشاور و تیم برنامه نویسی هم‌اکنون در مرحله بهره‌برداری است. آقایی خاطرنشان کرد: بهبود و توسعه امور برنامه‌ریزی نت پیشگیرانه و زمان‌بندی فعالیت‌های اجرایی نت، نگهداری سوابق عملکرد و عملیات نت اجرا شده بر روی تجهیزات، ایجاد زمینه مناسب برای بالا بردن سطح قابلیت اطمینان تجهیزات، و افزایش سطح کارایی منابع انسانی از اهم برنامه‌ها و اهداف راه‌اندازی سامانه مذکور است. همچنین کنترل فرایند دستورکارهای نت، بررسی و تحلیل خرابی‌ها، کنترل امور پیمانکاران و هزینه‌های نت از دیگر اهدافی است که این سامانه در مواقع لزوم نسبت به پوشش و ساماندهی اقدام می‌کند.



  کد خبر : 357
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :